Klacht: waar blijft de terugbetaling?

Ad van den Eerenbeemt op 07 september 2021 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Op 22 mei 2021 sloten wij een contract af en hebben EUR 278,95 overgemaakt.
Omdat achteraf blijkt dat we geen contract nodig hadden hebben we alles per 1 juni 2021 opgezegd en teruggestuurd (Barcode 3SLFVZ348628531)
Ik heb al meerdere malen gebeld en elke keer wordt mij gezegd: bedrag staat op de terugbetaallijst, maar het duurt 2, 3, 4 en zelfs 6 weken. De medewerkers van het call center sturen elke keer reminders naar de financiele afdeling, maar er gebeurt niets.
Nu zijn we 3 maanden verder en het bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening.
Vandaag weer gebeld naar CS, Wendy stuurt weer een reminder naar FA, maar kan mij niet doorverbinden met fin. afdeling.
Wanneer wordt dit nu eens opgelost? Hier word ik moedeloos van.
Mijn abonneenr: 93272533 Contractnr: NAJ13435 PC: 5211DP15

Zodra het bedrag op mijn rekening staat

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 13 september 2021 om 19:09 geantwoord

Geachte heer van den Eerenbeemt,

Ten eerste onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Door een vertraging in het systeem heeft het terugstorten langer geduurd dan normaal.

Het bedrag is teruggestort op 09-09-2021. Binnen 3 werkdagen zal het bedrag van € 268,95 op uw rekening bij geschreven worden.

Joyce
Webcareteam Canal Digitaal