Klacht: Waar betaal ik voor?

op 27 augustus 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Beste, sinds 24/08/2017 gaat er telkens 15 euro van mijn rekening.
daar ik niet weet waarvoor of waarom, had ik hiervoor graag wat meer uitleg. Ik heb gelezen dat jullie voor enkele webwinkels de afbetaling regelen, maar ik herinner mij niet dat ik aan ondertussen aan 30 euro een aankoop heb gedaan. Ik hoop spoedig iets van jullie te horen.

Mvg
Semra

Wanneer ik weet waarom er 30 euro van mijn rekening is en indien ik hier niet voor heb toegestemd, hoop ik mijn geld terug te krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Voor vragen over de betaling dient u contact op te nemen met de webwinkel. De naam van de webwinkel staat waarschijnlijk op uw afschrift vermeld. Mocht de naam van de webwinkel niet op uw afschrift staan, dan kunt u ons het betaalkenmerk toesturen, zodat wij de naam van de webwinkel met bijbehorende contactgegevens aan u door kunnen geven. Het betaalkenmerk begint met de letters PID of DDPS.

Kunt u het goede 10-cijferige pid nummer toesturen naar ons?
Het is mogelijk om een incasso te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 28 augustus 2017 om 12:03 geantwoord

'Mocht de naam van de webwinkel niet op uw afschrift staan, dan kunt u ons het betaalkenmerk toesturen, zodat wij de naam van de webwinkel met bijbehorende contactgegevens aan u door kunnen geven. Het betaalkenmerk begint met de letters PID of DDPS. Kunt u het goede 10-cijferige pid nummer toesturen naar ons?' --> Deze staat nergens op mijn afschrift, dus wat moet ik nu doen?

Bericht van docdata payments

2 maanden geleden - Dat zal wel moeten! U kunt een mail sturen met daarin een kopie van de betaling naar support@docdatapayments.com. In afwachting van uw reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Semra-hhh