Klacht: wa verzekering geweigert omdat mede huurder cis registratie heeft.

wa verzekering geweigerd omdat mede huurder cis registratie heeft.

Aanbod voor verzekering via deze site leesbaar voor iedereen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Interpolis over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Martijn de onverzekerde dankzij interpolis.

3 weken geleden - Van Interpolis deze mail ontvangen, Op 24 juli email ontvangen van interpolis, "Wij zagen uw reactie op Klacht.nl. Graag kom ik daar in deze e-mail op terug. Interpolis blijft bij haar besluit Ik begrijp dat het vervelend voor u is dat wij uw aanvraag is afgewezen. Verzekeraars registreren vertrouwelijke mededelingen Een verzekeraar heeft ook de mogelijkheid om een vertrouwelijke mededeling op te nemen in de landelijke databank. Bijvoorbeeld als de verzekeraar de verzekering van een klant beëindigd. De verzekeraar vermeldt de vertrouwelijke mededeling dan in de landelijke database. Bijna alle bij het Verbond van Verzekeraars aangesloten maatschappijen leveren betreffende gegevens aan, zo ook Interpolis. De Stichting CIS is de beheerder van de databank Ten behoeve van het inzage recht van de geregistreerde consument beschikt Stichting CIS over een helpdesk die de consument in dit proces helpt. Dit leidt ertoe dat men alle consumenten op een eenduidige wijze helpt. Natuurlijk voorkomen we hiermee ook misbruik. Ik vertrouw erop dat ik in deze e-mail al uw vragen beantwoordde (????) Met deze e-mail sluit ik de klacht. Als u nog vragen of opmerkingen hebt, hoor ik dat graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn de onverzekerde dankzij interpolis.