Klacht: W.c.papier!!!

op 04 oktober 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

In het mailtje wat ik vandaag heb gekregen op mij mail van de klacht van het w.c papier. Van de maand maart ,is mij klacht door het bedrijf van het w.c papier door hun afgehandeld ,maar ik weet van niets ,dus dat is niet waar ,de klacht is dus niet afgehandeld ,maar gewoon niet in behandeling genoemde door de deka ,maar ja ,weet ook niet beter ,bij de deka ,is niet de klant koning (zo als het gezegd gaat ) maar de deka zelf ,ben dus nog steeds zeer ontevreden hier over ,mevr Epskamp

Als jullie nu eindelijk. Eens wat beter met jullie klanten omgaan en een klacht echt in behandeling nemen en niet zomaar een mail sturen dat het is opgelos !!! Want dat is niet waar

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 11 oktober 2016 om 12:54 geantwoord

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

Allereerst onze excuses dat u geen oplossing van ons heeft ontvangen over uw klacht over het toiletpapier.
Vanuit de leverancier is er een reactie terug gekomen dat er geen afwijkingen gevonden zijn het toiletpapier op basis van uw opgegeven informatie. Voor verdere onderzoek is er een streepjescode en productiecode nodig.

Voor het ongemak stuur ik u graag een waardebon van de DekaMarkt per post toe, deze kunt u met enkele werkdagen in uw brievenbus verwachten.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door R epskamp