Klacht: Vw polo

op 31 augustus 2018 over Sunny cars in de categorie Autodealers

Een vw polo gehuurd via sunnycars, bij het ophalen kregen we de auto niet mee, bij hetzelfde bedrijf PRECIES dezelfde auto gehuurd ( goedkoper ). Meteen sunnycars gebeld met ons probleem en dat we hier uiteraard wel voor betaald hadden. Nu een paar weken later de helft van ons geld terug gekregen en de andere helft houden ze in voor annuleringskosten. Dit is belachelijk! Wij hebben niks geannuleerd, sunnycars heeft dit niet goed geregeld voor ons. Uiteraard al tig telefoontje gepleegt met sunnycars en helaas zonder resulaat. De dames aan de telefoon zijn erg onvriendelijk en schuiven de schuld op ons af. Ik raad sunnycars bij niemand aan!

vriendelijk geholpen word
geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunny cars in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunny cars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunny cars

Heeft op 03 september 2018 om 10:28 geantwoord

Hoi Iris,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je je autohuur via Sunny Cars zo hebt ervaren. Dit hadden we natuurlijk graag anders gezien.

Zou je mij misschien je reserveringsnummer kunnen sturen? Dan kan ik in het systeem kijken wat er allemaal is voorgevallen.

Alvast bedankt!

Hartelijke groet, Sanne

Alle klachten die gemeld zijn door Irisrobin