Klacht: Vterkeerde schoenen gekregen

op 13 maart 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb nike air max react besteld mijn bestelling kwam binnen blijk ik hele andere schoenen te hebben gekregen ook een heel ander merk. Helaas na bellen geen gehoor van zalando. schoenen moeten retour en ik moet 14 dagen wachten dus weg ruim 160 euro. Enigste mogelijkheid is nogmaals bestellen en betalen of 14 dagen wachten op geld met risico dat ze uitvyerkocht zijn. Kreeg een zuchtende medewerkster aan de lijn geen begrip niks. Net alsof iedereen zo 2 x 160 euro kan ophoesten. Voorgesteld retour bon als byewijs te sturen en fotos maar Nee kan niet. Wordt gezegd je kanu 2 de paar op rekening bestellen maar kan helemaal niet.

Als ik de schoenen toegstuurd krijg of als een medewerkers help met bestellinig plaatsen op rekening want dit kan niet. Verwacht een korting voor ongemnak

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K a