Klacht: vrijwel onbereikbare klantenservice

op 08 december 2017 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

mijn bestelling is niet bezorgd en ik heb geprobeerd contact te zoeken via telefoon, mail,twitter facebook en het inspreken van een klantenservice bandje. maar helaas. eenmaal is na lang en veelvuldig bellen toegezegd de status van het pakketje te achterhalen en dit zo snel als mogelijk op de mail te zetten. maar ik heb nog geen bericht terug. het zou vandaag 08-12 , aldus volgens de site, bezorgt worden …dit op een adres waar ik na vandaag niet meer aanwezig zou zijn. nu het nog niet bezorgt is en zelf nog geen track en trace code toegestuurd is. ik kan dus in een later bezorgstadium niet zorgen om het retour te sturen…ook dit heb ik aangegeven aan de dames. zij zou contact opnemen met de leverancier maar ook daar heb ik geen terugkoppeling over ontvangen. 1.44 uur heb ik tevergeefs aan de telefoon gezeten. helaas dit had voor vandaag een cadeau moeten zijn voor een collega maar het koste mij alleen veel tijd en belkosten.

daar moeten we gesamelijk uit komen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kijkshop in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door suffeknaap66