Klacht: vrije keuze netwerk provider

op 05 mei 2017 over CIF glasvezel in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb als netwerk provider caiway, en ben er helemaal niet over te spreken. Graag zou ik willen overstappen naar een andere provider maar blijkbaar gaat dat niet bij CIF als netwerkbeheerder van het glasvezel netwerk in Hilvarenbeek.
Dit noem ik geen “vrije markt” maar een gedwongen keuze.

Gewenste Oplossing:

Als ik de provider uit kan kiezen die ik wil.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CIF glasvezel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CIF glasvezel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eric-jan