Klacht: Vriendenkorting

op 07 mei 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Op 8 april 2016 jl. is de vriendenkorting door mijn neef aangevraagd. Hiervoor heeft hij een bevestiging ontvangen. Helaas hebben wij beiden hierover niks meer ontvangen. Toen contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile, daar het verzoek gekregen om het nog een keer te doen. Opnieuw gedaan en een bevestiging ontvangen en weer gewacht maar tevergeefs. Toen weer contact opgenomen met de klantenservice en doorgekregen om het nogmaals aan te vragen en dit ook gedaan en een bevestiging ontvangen. Tot op de dag van vandaag is er nog niks geregeld. Ik wordt hier niet goed van. In de bijlage heb ik de 3 bevestigingen toegevoegd. Dit is niet klant vriendelijk!!

- Als de aanvraag "vriendenkorting" alsnog z.s.m. opgepakt wordt en de korting af gehaald wordt.
- Na zoveel aanvragen waar niks mee gedaan wordt, frustratie en het lange wachten heb ik wel een extra korting verdiend hoop ik.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Uozogul