Klacht: Vreselijke service

op 09 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen maandag heb ik een pakketje besteld dat woensdag zou binnenkomen (een dag later ivm Pinksteren). Op woensdag was de afspraak ineens, uit het niets, geannuleerd. Donderdag kreeg ik een sms dat ze om 17:05 uur bij mij zouden zijn. Uiteindelijk waren ze er drie uur (!!) later, toen ik al niet meer thuis was. Vandaag zouden ze tussen 13:30 en 17:30 uur bezorgen, wat 20:30 uur werd. Ik blij dat ik het busje voor de deur zag staan, rijdt hij weer weg zonder het pakketje te leveren.. Dus ik erachteraan; heeft de bezorger het pakketje helemaal niet bij zich.. Hoe is het mogelijk… Echt te idioot voor woorden.. Nu komen ze (zeggen ze) morgen; ik ben erg benieuwd of ze dan wél op tijd komen en dan wél het pakketje bij zich hebben…

Als het pakket gewoon op tijd zou zijn.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:07 geantwoord

Geachte mevrouw Wouters,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Romeewouters