Klacht: Vreselijke service

op 09 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen maandag heb ik een pakketje besteld dat woensdag zou binnenkomen (een dag later ivm Pinksteren). Op woensdag was de afspraak ineens, uit het niets, geannuleerd. Donderdag kreeg ik een sms dat ze om 17:05 uur bij mij zouden zijn. Uiteindelijk waren ze er drie uur (!!) later, toen ik al niet meer thuis was. Vandaag zouden ze tussen 13:30 en 17:30 uur bezorgen, wat 20:30 uur werd. Ik blij dat ik het busje voor de deur zag staan, rijdt hij weer weg zonder het pakketje te leveren.. Dus ik erachteraan; heeft de bezorger het pakketje helemaal niet bij zich.. Hoe is het mogelijk… Echt te idioot voor woorden.. Nu komen ze (zeggen ze) morgen; ik ben erg benieuwd of ze dan wél op tijd komen en dan wél het pakketje bij zich hebben…

Gewenste Oplossing:

Als het pakket gewoon op tijd zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wouters,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Romeewouters