Klacht: Vreselijke ervaring

op 04 augustus 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Ik wil graag een klacht indienen omtrent de vakantie die wij afgelopen week hebben afgerond.
Op de foto’s zag het appartement wat wij boekten er ontzettend mooi uit en voor de prijs van bijna 2000 euro dacht ik dat herviel goed zat.
We waren 3 jaar niet met vakantie geweest wegens omstandigheden, dus hadden er mega veel zin in.
Daar aangekomen gingen we naar het appartement. De bus zat aardig vol, wij werden als eersten afgezet. Er zaten mensen in de bus te lachen toen we uitstapten.. Tsja… het zag er ook niet zo heel mooi uit.
We werden keurig ontvangen door iemand aan de receptie.
Lof voor het personeel, deze waren allen zeer correct en zeer netjes!
In de kamer trof ik geen airco aan wat wel in de beschrijving stond?!
Dat was het eerste. Het tweede we hebben met zijn drieën alle 9 nachten tot pijn aan de oorschelpen tie oordoppen in gehad, omdat slapen zonder een onmogelijke taak bleek.
Het is niet gehorig, maar het is net of je met 50 gezinnen in een appartement zit. Daarnaast een variëteit aan mensen van jong tot oud, die zuipend gillend en met keiharde muziek tot een uur of vier in de nacht doorgingen! Dat ging door de oordoppen heen en ja, ik ben ook jonger geweest, maar het ging heel ver en er werd niets van gezegd door de directie. Er waren namelijk ook heel veel gezinnen!
Eerste avond moe van de reis rond negen uur aangeschoven aan het diner, we hadden halfpension. Het eten was oud, niet op temperatuur, en echt ik meen het als ik het zeg, dat vreet een hond nog niet. Ik heb een van de personeelsleden gevraagd of zij dit ook aten. Hij lachte me nog net niet uit! Ronduit schandalig! We hebben dus gepast en zijn die avond nog op zoek gegaan naar een restaurant. Zo ook de rest van onze vakantie. Nog wel dagelijks een kijkje genomen in de hoop dat het beter zou zijn en om de kosten wat te drukken, maar te bang on ziek te worden. De worstjes waren half geel en gaar!
Daarnaast is niet in de omschrijving gezet dat het niet aardig wat trappen, maar zeker 100 treden dalen was naar een gezellig deel om te eten/winkelen/naar de zee te gaan.
Geloof mij dat een kind van 7 deze treden op en neer moet nemen dagelijks en dan ook nog een hele dag lang leuk moet doen in de stad, deze bij terugkomst en naar boven gaan voor de laatste 100 van de dag als het kaarsje al op is een hel van een kind wordt!
Dat had er best bij mogen staan! Zeker voor minder validen of ouderen.
Het ontbijt lag weg te zweten in de zogenaamde koelingen, de salami zwom! De watertap kwam schimmel uit en was wel gratis, maar dat haalde we dus liever in de supermarkt.

Al met al, ik denk dat er behoorlijk tekort wordt geschoten in de omschrijving van dit appartement. Het was voor ons dan ook een grote teleurstelling. Gelukkig was er een zwembad bij en daar maak je een kind al snel blij mee.

We hebben een hoop extra kosten moeten maken voor het ranzige diner en ontbijt.
Super slecht geslapen door overlast, dag en nacht.
Geen airco!
Trappen waren een hel voor een kind.

Als klap op de vuurpijl voor u zegt dat ik geen contact heb opgenomen!!! U zegt via whats app 24 uur per dag bereikbaar te zijn. Ik heb 4 dagen moeten wachten op een antwoord:!! Na 2 berichten en 10 minuten in de wacht vanuit t buitenland heb ik het maar opgegeven. Het was al duur genoeg.

Ik neem aan dat u hier een passende verklaring/oplossing voor heeft?
Wij mogen weet een jaar wachten en werken voordat we weer een keer weg kunnen in ieder geval.

Als het opgelost wordt op een nette manier! Jullie reageren namelijk niet op je eigen mail.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

2 weken geleden - Geachte mevrouw Kruik, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te moeten horen dat uw vakantie niet probleemloos is geweest. Het correspondentienummer van uw boeking is: 39744244. Uw klacht is goed ontvangen door onze klachtenafdeling. De kwestie zal worden onderzocht, u kunt binnen een maand een terugkoppeling verwachten. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Inge van kuik