Klacht: Vreselijk onbeschoft personeel

op 09 oktober 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Samen met mijn partner hadden wij op 19 september 2016 een vlucht geboekt om 12:45 vanaf Milaan Bolagna naar Eindhoven. De reis naar het vliegveld was ongeveer 3 uur. Wij zijn in de ochtend om 7.30 vertrokken. In verband met een zwaar verkeersongeluk onderweg kwamen wij pas om 12:20 bij de douane aan. Hier werden wij niet meer doorgelaten omdat ons vliegtuig al was vertrokken. Hierna zijn wij naar de balie van Ryan Air gegaan om een oplossing te vinden. Bij de balie werden wij te woord gestaan door een medewerkster van Ryan Air. De mederwerkster toonde totaal geen emphatie en deelde ons alleen mee dat omboeken €100,00 per persoon bedroeg en dat we vandaag niet meer in Nederland konden komen. Ik was toen al aardig emotioneel omdat we net een zwaar ongeluk hadden gezien en ik de vlgende dag in Nederland moest zijn voor de start van mijn nieuwe baan. De medewerkster heeft totaal niet mee gedacht aan een oplossing. Mijn vriend heeft gevraagd of er vluchten over Duitsland of eventueel Belgie Gingen. De medewerkster rolde met haar ogen en ging met veel tegenzin een andere vlucht zoeken. Nadat we een vlucht naar Belgie hadden geboekt kon er geen sterkte, goedendag of een pleziere vlucht vanaf.

Ik begrijp dat wij niet een half uur voor boarden aanwezig waren in de gate en dat het vliegtuig al was vertrokken. Dat wij niet netjes te woord zijn gestaan door een ryan air medewerkster nadat wij onze vlucht hadden gemist en ik in tranen aan haar balie stond vind ik heel erg. ik kan me niet voorstellen dat Ryan Air het klantbelang zo laag in het vaandel heeft staan. Een excuus en een berisping van de medewerkster lijkt mij op zijn plaats.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martinerietveld