Klacht: vreemde zaak

op 03 februari 2014 over bedrijvengids.eu in de categorie Oplichting

Ik wordt gebeld door de registratie van bedrijvengids.nl? die aangeven vorig jaar 3 feb contact met mij te hebben gehad over een aanbod met een gratis registratie van 1 jaar. Volgens hun zeggen zou ik na het 1e jaar een 2 jaar vermelding bij krijgen voor 450 euro. Vandaag 1 jaar verder bellen ze dat we het tweede jaar ingaan en een kostenpost van 450 euro bij komt (tussen neus en lippendoor verteld). Ik geef aan dat ik dat niet hoeft en indien ik ingeschreven sta, maar uitgeschreven kan worden. Dat kan zegt die mevouw netjes, dat wordt dan 3 augustus en ontvangt u een factuur van 150 euro. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik een bevestiging wil hebben waar die voorwaardens in hebben gestaan. vervolgens wordt mij geattendeerd dat ik telefonisch op de hoogte ben gebracht en akkoord heb gegeven. Ik ben erop blijven staan dat indien ik telefonisch benaderd ben en akkoord ben gegaan op een aanbod, alsnog schriftelijk een bevestiging hoor te ontvangen met een denktijd verzoek. Hoe zou ik het anders kunnen nalezen en bevestigen als ik het een jaar later weer te horen krijg? Vervolgens krijg ik na veel herhalen dat het eenmaal zo is, dat ze het na gaat trekken over de bevestiging. Ik heb duidelijk aangegeven geen cent te gaan betalen, daar ik geen ruimte heb gehad om de aanbod die volgens hun gegevens is op papier na te trekken.Ik heb nooit brieven of andere correspndentie van ze ontvangen om terug te komen op het telefoon gesprek. En men wil me nu zeggen dat ik er aan vast zit. vreemde zaak.

Ik kan alleen men er op attenderen om waakzaam te zijn voor dit sort praktijken. Dit doet mij besluiten total geen oor meer te hebben voor bedrijven die mij benaderen voor diensten, maar om ze voortaan zelf op te zoeken met de nodige voorbereidingen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bedrijvengids.eu

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bedrijvengids.eu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door opgelischt1971