Klacht: Vreemd incasso bedrag

op 13 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds een aantal maanden , heb ik een contract bij usenet nu kreeg ik van global collect een incasso van maar liefst 85,41 euro dit kan niet kloppen. !

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat de betaling wordt terug betaald of in ieder geval wat te veel is betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 14 juli 2016 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

14-Jul-2016 De heer Van de Ven per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Robbertvdv