Klacht: vraag over tandpast

op 22 juli 2016 over Oral B in de categorie Mondverzorging

goedemorgen ,ik heb voor mijn man oral b pro-expert premium tandvleesbescherming gekocht .
de tandarts had hem dat aangeraden .
proeftube mee een kleintje,was blauwe tandpasta.nu haal ik in de winkel een grote tube ,is de tandpasta wit ??? zelfde als de tandarts maar is toch is hij anders ,hoe kan ik nu aan de blauwe komen ,ik kan toch niet een tube van binnen zien ,ik betaalde 4 euro voor een tube ,wat ik heel veel geld vind ,voor ons huishouden .kan u mij als het mogelijk is een proeftube toesturen ,of nog liever een paar verschillende ,om mijn man uit te laten proberen ,welke hem dan wel schikt ,hij heeft veel last van bloedend tandvlees en dan is oral-b fantasticsh ,maar ik weet nu niet meer welke tandpasta in welke tube hoort.sorry voor mijn “gezeur”,maar daar is de klachtenlijn toch voor .
met vriendelijke groet ,Emmy kater warder 20 1473 pb uit warder

hij is wel tevreden over oral-b ,maar weet niet meer welke de beste is voor zijn gebit

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oral B

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oral B nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emmy kater