Klacht: vraag

op 19 mei 2016 over twoo.com in de categorie Websites

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 19 mei 2016 om 13:43 geantwoord

Goedemiddag Nicko,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen nagekeken en zoals we je via de Twoo helpdesk hebben uitgelegd, werd de automatische bijvulling van je credits stopgezet op 11 mei en werd er nadien geen betaling meer gedaan.

Werd er jou na 11 mei toch nog iets aangerekend? Dan heb je mogelijk nog een ander account op Twoo.

Mag ik je vriendelijk vragen me een betaalbewijsje door te sturen naar info-nl@twoo.com? We kunnen je dan meteen verder helpen. Alvast dank voor je medewerking!

Heeft op 19 mei 2016 om 16:26 geantwoord

17,05,16
UW EUROPESE DOMICILIERING 4714628276046750 voor STG ADYEN MEDEDELING:twoo.com CREDITS 94015722
SCHULDEISERSREFERTE:p4714628276046750p??
dit is bwijs heb ik vandaag gekregen van de bank ?

Reactie van de melder van de klacht nicko

1 jaar geleden - heeft u gezien mijn bewijs misschien?

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Goedemiddag Nicko, Bedankt voor je bericht. Het gaat hier om de aankoop van 900 credits die je deed op 10/05/2016. Dit is tevens de laatste aankoop geweest voor jouw account. Onze betaaldienst heeft me zonet bevestigd dat zij deze aankoop aan jou hebben terugbetaald. Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne dag verder!

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Hallo Nicko Bedankt voor je bericht. De aankoop van 900 credits die je deed op 10/05/2016 werd pas aangerekend aan jou op 17/05/2016. De betaling gebeurde dus pas op 17 mei terwijl je de 900 credits al op 10 mei aankocht. Ik begrijp dat dit enigszins voor verwarring zorgde. Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijn weekend verder!

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Bedankt voor je medewerking. We hebben je reactie via onze mail goed ontvangen, en onze financiële dienst is dit momenteel aan het nakijken voor je.

Alle klachten die gemeld zijn door nicko