Klacht: vouwwagenzaak in Zeist

op 04 juli 2016 over Vouwagenzaak in de categorie Reizen Algemeen

Via marktplaats, op 27 juni 2016 een bod van 780 euro gedaan op een holtkamper uit 1993, met een vraagprijs 1250 euro.
Dhr. Laurens Bos reageerde hierop. Hij nodigde mij om de holtkamper te komen bekijken. Prijs zullen we volgens dhr. vast wel uitkomen. Dhr. wilde graag weten wanneer hij mij kon verwachten? Ik heb hierop gereageerd en voorgesteld voor vrijdag 1 juli 2016. Dhr. Laurens gaf mij een bevestigingen zou voor vrijdag 1 juli 13:30 zorgen dat de vouw wagen voor mij klaar staat!
Echter kreeg ik op 29 juni een bericht van dhr. laurens Bos dat hij de vouw wagen vandaag aan iemand anders heeft verkocht voor een bod dat hij niet kon weigeren. Hij bood zijn excuses aan mij aan!

Ik baalde enorm omdat dhr Laurens Bos zijn afspraak met mij niet is nagekomen. Ik ben een leuke vouwwagen hierdoor mis gelopen. Tevens heb ik voor as vrijdag een vrije dag genomen. Dit bedrijf heeft bij mij het vertrouwen geschaad. Bij komt het over dat dit bedrijf geen waarde hecht aan klant vriendelijkheid maar de prioriteit legt op geld.
Ik dhr. Laurens Bos van vouwwagenzaak in Zeist laten weten dat hij het vertrouwen bij mij geschaad heeft.

Als Laurens Bos van vouwwagenzaak in Zeist zijn afspraken nakomt.

Alle klachten die gemeld zijn door harald64