Klacht: voucher werd niet geaccepteerd

op 11 augustus 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voucher werd niet geaccepteerd, er stond geen auto klaar en ik kon geen vervangende auto regelen bij Europcar.
Cartrawler is telefonisch niet bereikbaar, klachten via het boekingssysteem worden niet behandeld. Ik krijg op geen enkele manier contact met ze. Op vakantie heb ik een auto bij een ander verhuurbedrijf moeten huren tegen de hoofdprijs!

Gewenste Oplossing:

Ik wil minimaal het geld terug dat is afgeboekt van mijn rekening voor een auto die ik nooit heb gekregen.
Maar eigenlijk wil ik ook compensatie voor de auto die ik nu moest huren en die meer dan het dubbele kostte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esthervos