Klacht: Voucher in plaats van geld terug

op 20 juli 2020 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Vandaag om 16.00 uur gebeld door Vacansoleil dat onze tent niet beschikbaar is en dat ze ons een alternatief aanbieden. Let op wij vertrekken over 1,5 dagen! Omdat het aangeboden alternatief voor ons gezien geen goed alternatief is hebben we gevraagd of er geen stacaravan beschikbaar was. Let op we hadden best wat bij willen betalen…. Dit was geen optie en als we het alternatief niet zouden accepteren zouden we een voucher krijgen. Aangegeven dat een voucher voor deze situaties niet bedoeld zijn aangezien de reis gewoon uitgevoerd kan worden. We willen ons geld terug.

Ja en dan ben je klaar want wat kun je doen aan de telefoon met een dame met één empatisch vermogen van een Ottowa tent.

Via de aanbieder van de camping een stacaravan geboekt dus we gaan gewoon nog richting Frankrijk. Maar met een hele vieze smaak in de mond en met ons geld op de bankrekening van Vacansoleil. Wij willen ons geld terug!!!

Als ik binnen 2 weken mijn geld terug heb

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boos100870