Klacht: Vordering Nederlandse Energie Maatschappij

op 10 april 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg een brief van EDR waarin ze beweren dat de NEM een vordring op mij zou hebben van meer dan 5 jaar geleden. Ze zouden geleverd hebben op mijn oude adres. Dit is echt onmogelijk want ik huurde toen inclusief. ik heb een brief gestuurd dat het niet klopt en dat als hun vinden dat het klopt ze bewijs moeten sturen dit heb ik niet gekregen. Ze vertelde mij dat er ook geen sprake kon zijn van verjaring omdat ik ze mij brieven hadden gestuurd. Dit klopt dus ook niet. Ook zeggen ze dat ik mijn adres had moeten wijzigen bij de NEm. WAAROM ik heb geen diensten/producten van hun dus is het ook niet noodzakelijk om mijn adres door te geven. Ik vindt het een hele kwalijke zaak dat ze na zoveel jaar iets proberen te vorderen wat onterecht is.

Tevreden ben ik als ik een brief krijg waarin staat dat alles berust op een misverstand en dat ze verkeerd bezig zijn geweest.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 06 juli 2017 om 09:29 geantwoord