Klacht: Vordering compleet betaald, maar zijn betalingen zoek

op 21 juni 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Op 9 en 10 juni j.l. heb de complete vordering betaald via de betaalportaal van Cannock Chase, maar enkele dagen later controleerde ik of de betalingen waren verwerkt en tot mijn verbazing bleek er ineens een openstaande bedrag € 25,23 te zijn erg onbegrijpelijk ivm dat ik 10 juni het laatste bedrag in een keer te hebben betaald, na meerdere keren gebeld te hebben kreeg ik het verontrustende bericht dat mijn betaling van € 185,03 zoek te zijn, ik vind dit echt een toppunt, en ze doen erg nonchalant over, terwijl het om veel geld gaat

Kenmerk: B21433801

ik ben pas tevreden als de betaling gevonden is en de zaak afgesloten is en eventueel te veel betaald bedragen teruggestort zijn. Maar ik heb er weinig vertrouwen in, deze organisatie pleegt fraude en ik overweeg aangifte bij de politie

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 08 september 2016 om 15:13 geantwoord

Dit dossier is in verband met betaling gesloten.

Klacht:

Kenmerk: B21433801