Klacht: Voorwaarden huisdierenverzekering verslechterd en premie omhoog

op 03 september 2018 over OHRA in de categorie Verzekering

De voorwaarden van onze huisdierenverzekering verslechterd en de premie gaat met 10% omhoog!
Omdat we al slechte ervaringen hebben gehad met Ohra met onze verzekeringen waren we daar bewust niet verzekerd, omdat we weten hoe ze loyale klanten van 20 jaar heel slecht behandelen. Bij Nationaal Spaarfonds hadden we de huisdierenverzekering, maar die is gewoon omgezet naar Ohra, tegen onze wens in. De polis loopt 4 jaar,maar ze verhogen elk jaar de premie met 10%. En nu als mooi extraatje, zijn de polisvoorwaarden in het voordeel van Ohra gewijzigd, terwijl we nog in de periode van 4 jaar zitten.. De dierenartsconsulten worden nog maar voor 100 euro per jaar vergoed. Dat is nog geen 2,5 consult per jaar.
Ohra weet heel goed dat we geen kant op kunnen. Onze hond is al oud en ze weten dat we haar nergens anders kunnen verzekeren tegen een normaal bedrag.
Ze hebben ons in een machteloze positie gezet, maar we wisten al dat Ohra de slechtste verzekeringsmaatschappij is die alleen aan hun eigen winst denkt. Maakt niet uit of je meer dan 20 jaar klant bent.

Ik wil alle mensen waarschuwen om niet bij Ohra een product af te nemen, je krijgt er spijt van!

Terugdraaien premieverhoging en polisvoorwaarde dat het bedrag voor consulten gemaximeerd is tot 100 euro. Dat we gewoon 4 jaar lang dezelfde premie betalen en dezelfde voorwaarden houden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OHRA over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OHRA in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OHRA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OHRA

Heeft op 11 september 2018 om 15:09 geantwoord