Klacht: geen kaarten

op 29 november 2012 over voorverkoop.net in de categorie klachtmelden

16 november hebben wij via voorvwerkoop.net 2 kaarten voor Het MUST feest op 30 nov besteld ter waarde van 80 euro.
Na een week haaden we nog niks binnen na contact vertelde ze dat de kaarten al verstuurd waren maar wij hadden nog niks binnen en of we geen verzekering hadden genomen van 20 euro want anders zijn zij niet verantwoordelijk het was mischien tussen de reclame kwijt geraakt.Toen wij vroegen naar welk ad
res het was verstuurd qua bestelnummer vroegen zij ons het adres opnieuw te sturen zodat zij het konden controleren ( dit zou toch gelinkt moeten zijn op naam en bestelnr.)zij hadden het naar de waterstraal 25 gestuurd ipv waterstraat 25. Na contact met TNT die ons vertelde dat het toch aanmoestkomen omdat het opgegeven huisnr en postcode juist was begrepen wij er niets meer van.
Voorverkoop.net kan alleen ons geld terug betalen als zij de kaarten teruggestuurd krijgen via de post.
al met al een oneerlijke situatie Geld kwijt en geen Kaarten.Kan dit zomaar is dit legaal ?

Wij willen gewoon graag naar het feest wat inmiddels al helemaal uitverkocht is en zo niet gewoon ons geld terug!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voorverkoop.net in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voorverkoop.net een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voorverkoop.net

Heeft op 13 maart 2013 om 10:26 geantwoord

We hebben diverse keren met mevrouw van Riet email contact gehad tussen 23-11 en 3-12. Uiteindelijk zijn de kaarten nadat het evenement heeft plaatsgevonden alsnog bij ons aangekomen omdat het adres niet is gevonden door PostNL. We hebben de kosten van de kaarten en fee begin januari teruggestort op de rekening van mevrouw van Riet.

Alle klachten die gemeld zijn door wendy van riet