Klacht: voortdurend foutmeldingen sinds installatie nieuwe versie; heb WIndows 10

op 08 juli 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Steeds foutmeldingen. Ik kan geen album opslaan, want krijg direct foutmelding. Heel verveveld! ik kan nu alleen nog maar op mijn oude laptop met Albelli werken en dat zal niet de bedoeling zijn Ik was altijd heel tevreden, maar het is nu echt een puinhoop. Wordt er wanhopig van.

als ik normaal en fotoalbum kan maken op mijn laptop met Windows 10

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 07 september 2018 om 16:38 geantwoord

Geachte heermevrouw van Dijk,

Wij hebben u enige tijd geleden een e-mail gestuurd waarin wij meer informatie hebben opgevraagd over de foutmelding. Wij willen u graag helpen dit probleem op te lossen. Echter hebben wij nog steeds geen reactie ontvangen.

Wij gaan er vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost. Indien dit niet het geval is ontvangen wij alsnog graag een reactie op ons e-mailbericht, of u kunt contact opnemen via klantenservice@albelli.nl zodat wij u verder kunnen helpen.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door jannyvandijk