Klacht: voorraad

op 08 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedendag.
Ruim een week geleden kocht ik een brander om het onkruid te verwijderen. En zo waar het werkte. Ik was hartstikke blij en ging terug naar de ACTION om nog een paar busjes gas voor de brander aan te schaffen. Helaas stonden ze niet in de schappen . Na nog twee keer tevergeefs lags geweest te zijn hoorde ik dat e bussen uit het assortiment gehaald waren. Dus mijn gasbrander ter verwijdering van onkruid lijkt nu niet meer bruikbaar.

Daar ik al verscheiden malen voor niets naar de Action ben gegaan hoop Ik dat door mijn bericht de gasvullingen voor de onkruidverwijderaars weer snel terug in het assortiment komen. Zodat ik mijn aangeschafte brander weer kan gaan gebruiken, Mocht u een alternatief weten waar ik de gasflessen die ook op deze brander passen aan kan schaffen dan ben ik daar ook enigszins mee geholpen.

Met vriendelijke groet Monique Blom

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Diaroblom