Klacht: vooroordelen

op 16 oktober 2014 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

Net contact met stichting Idemo gehad. Ik had interesse in een hondje en beschreef kort mijn thuissituatie met 2 binnen levende katten.
Van Conny Busstra kreeg ik een mail terug die geenzins mijn vraag beantwoordde maar wel oordeelde over het feit dat ik binnen levende katten had!!! Ook de vervolgmail van mij waarin ik aangaf dat ik graag antwoord wilde op mijn vraag en haar reactie nogal vooringenomen vond, werd beantwoord met dat zij het zielig vond; binnen levende katten!!! Nu las ik net hier al een eerder gemelde klacht over Stichting Idemo en mijn mond viel open van verbazing toen het beschreven gedrag van Conny Busstra exact was wat ik zojuist ervaren heb.

Perfect als mensen voor dierenwelzijn opkomen, maar krijg aub geen oogkleppen op en laat iedereen in zijn waarde. Echt een gemiste kans!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Idemo

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Idemo nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Idemo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kseen