Klacht: voorjaarsprijzen,code;VLPRMRHUUW

op 01 mei 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Libelle

Heeft op 27 maart 2018 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Quetglas,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groeten,
Sanoma Webcare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tinekekantnr.03453129