Klacht: VOORJAARSPRIJZEN .kans op een van de 131prachtige prijzen

op 12 mei 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonmoeder ( 91 jaar ) die al jaren is geabonneerd op het weekblad Libelle heeft mij gevraagd voor haar de actiecode in te vullen
Dit lukt op geen enkele manier.

Gewenste Oplossing:

Er wordt gesuggereerd dat je leuke prijzen kunt winnen. Een stukje
praktische volksverlakkerij voor een 91 jarige. Heel slecht.
Gewoon oplossen door de geboden mogelijkheid te activeren en vele abonnees niet op een ONWAARDIGE manier VOOR DE GEK HOUDEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 27 maart 2018 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer, mevrouw de Haan,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groeten,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door harmdehaan