Klacht: Voorjaarsprijzen

op 30 april 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Ik wil inloggen en voor de prachtige prijzen van de voorjaarsprijzen is het niet mogelijk en al gesloten. Vreemd als je de kans hebt tot 28 mei 2017 de actie code in te vullen.
Dit is dus een slechte actie ook niet gewend van Libelle.

Als ik alsnog de actie code kan invullen om alsnog mee te kunnen doen. Of in ieder geval een reactie hoe dit opgelost gaat worden.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben maar niet iedereen neemt de moeite om een klacht aan te melden en dat is jammer want dat wordt er niets mee gedaan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 01 mei 2017 om 11:35 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Ophorst,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend, dat u de onjuiste link heeft ontvangen. Hierbij de juiste link: https://service.sanoma.com/optiext/optiextension.dll?ID=Ji6V_JZ%2BUnBY1kzBUE24S7xb8E66pbUBdHE%2BcmwQYJ04Agw9%2BkDHI5Bh8NYKjB5ptsAZkS3LzgMtZe

Vanaf 29 april, kunt u meedoen met de voorjaarsprijzen actie. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Alvast veel plezier en heel veel succes.

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Connie01