Klacht: voorjaarsprijzen

op 29 april 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik tref eveneens een gesloten site aan, teleurstellend

Gewenste Oplossing:

site weer open

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 01 mei 2017 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Westra,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend, dat u de onjuiste link heeft ontvangen. Hierbij de juiste link: https://service.sanoma.com/optiext/optiextension.dll?ID=Ji6V_JZ%2BUnBY1kzBUE24S7xb8E66pbUBdHE%2BcmwQYJ04Agw9%2BkDHI5Bh8NYKjB5ptsAZkS3LzgMtZe

Vanaf 29 april, kunt u meedoen met de voorjaarsprijzen actie. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Alvast veel plezier en heel veel succes.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Heeft op 01 mei 2017 om 20:25 geantwoord

waardeloos nu loopt het vast op de voornaam en wat er ook ingevuld wordt het wordt afgekeurd en niet verstuurd

Alle klachten die gemeld zijn door mw westra