Klacht: Voordelenpas

Emilie1 op 02 maart 2013 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onjuiste informatie werd verstrekt door een straatverkoper in Brugge. Blijkbaar worden ook zulke praktijken in België toegepast. Indien zich toch wil profileren als een serieus bedrijf moet u zich toch realiseren dat dergelijke praktijken ook u kunnen schaden.
Ik heb ondertussen van één van uw incassobedrijven (credifixx)een schrijven gekregen dat ik nu 146,43 € moet betalen.

Gewenste Oplossing:

Betaling van de passen en daarna het abonnement niet te verlengen. Ik reken op een snel antwoord en hoop hiervan niet de Belgische Consumentenorganisties op de hoogte te moeten brengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

10 jaren geleden - Goedemiddag, Zojuist heb ik uw email doorgestuurd naar onze collega's in Belgie, zij hebben op kantoor alle overeenkomst en ontvangen ook de post. Ik heb hen gevraagd om z.s.m. contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Voordelengids.eu/Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 09 april 2013 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van ons emailcontact, is uw abonnement gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door