Klacht: Tweede keer geld afgeschreven, nog steeds geen pasje

Shansuke op 10 januari 2012 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Hallo!

In juli heb ik mijn handtekening gezet om mijzelf in te schrijven voor de voordelengids, omdat dit toch wel handig is voor mij. De aanbieding was toen 49,95 met twee hotelcheques voor 3 nachten in Europa. Ik heb dit betaald, maar nooit een pasje gekregen. Ik heb hierover ook gemaild en mij is toen verteld dat ik mijn pasje zou krijgen.

Afgelopen maand, eind december, kwam ik weer iemand tegen in Almere stad die mij vroeg of ik de pas wilde. Ik heb tegen die jongen uitgelegd dat ik geen interesse meer heb omdat ik mijn pasje nooit heb gekregen. De jongen zei dat hij het snapte, en dat als ik mijn gegevens en handtekening op de brief zou zetten, dat hij het wel zou oplossen. Hij heeft me letterlijk gezegd dat ik niet hoefde te betalen.

Tot mijn verbazing werd laatst het bedrag van 79,95 van mijn rekening afgeschreven door voordelengids, wat ik heb laten terugstorten. Nu heb ik een acceptgiro ontvangen waar van mij verwacht wordt het bedrag van 84,90 zo spoedig mogelijk to voldoen. Ik ben niet van plan om deze te betalen, aangezien ik er helemaal niks voor terug krijg.

Ik zou graag mijn geld terug willen (het bedrag van 49,95) en ik zou graag deze acceptgiro willen laten vervallen. Verder wil ik mij afmelden als lid bij Voordelengids.eu.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

12 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, onze excuses dat het niet juist is verlopen met de verkoper die u later bent tegen gekomen. wij hebben dan ook uiteraard voor u deze tweede overeenkomst geannuleerd. helaas weten wij niet wat hier mis is gegaan, maar wij zullen dit zeker verder intern uitzoeken. wat betreft uw eerdere aanvraag. wij hebben u op 16 augustus 2011 een email gestuurd met uw klantnummer en de week daarna is uw pasje verzonden. helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen dat deze pas niet is aangekomen. als wij niets horen gaan wij er dan ook vanuit dat de pas goed is ontvangen. wij zullen dan ook ook nogmaals naar u sturen en voor het ongemak zal deze alsnog een heel jaar geldig gemaakt worden. wij hebben u tevens een privémail gestuurd met deze uitleg en de bevestiging. mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 16 januari 2012 om 15:39 geantwoord

wij hebben contact gehad met de moeder van mevrouw Ernst. de nieuwe aanvraag is verwijderd en een nieuwe pas is aangeboden voor de aanvraag van vorig jaar.

Alle klachten die gemeld zijn door