Klacht: opzeggen abonnement voordelengids.eu

pluizebeestje1982 op 20 januari 2013 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik ben onlangs aangesproken geweest op straat door medewerkers van voordelengids.eu en kreeg een overschrijving van 80 euro verzonden heb deze betaald maar heb wat opgezocht en vele mensen zijn niet tevreden over de werking ervan en zou er graag vanaf willen van dit abonnement en zo snel mogelijk.

stopzetting van het lopende abonnement voor klantnummer 202034605 en 202034606 en dit zo snel mogelijk

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

11 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hierbij bevestigen wij de annulering van uw beide Voordelenpassen. U kunt de pasjes gebruiken tot aan de aangegeven geldigheidsdatum op de passen zelf. Na afloop van deze datum zullen deze niet meer verlengd worden en is uw abonnement definitief beëindigd. Wij wensen u nog veel voordeelplezier! Voordelengids.eu Antwoorden

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 04 maart 2013 om 17:14 geantwoord

Uw abonnement is afgesloten.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van voordelengids beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door