Mijn Klacht:
In 2015 heb ik gebeld om dit op te zeggen . nooit gebruik van gemaakt, waarom dan nog klant blijven. dit was volgens hun meer dan genoeg om dit telefonisch af te handelen.
in 2016 gaat dit terug van mijn rekening af. toen ik belde heeft een aangename vrouw mij verder geholpen omd mijn geld terug te kunnen vorden en aangetekend een opzegging te sturen. allemaal gedaan
in 2017 krijg ik berich van incassobureau om 2017 te betalen met extra kosten bij ?
mijn vraag 2016 moest ik niet betalen wel 2017.
dus ik neem contact op en nu willen ze van 2017 laten vallen, maar moet wel deze betalen van 2016 ineens met 50 euro extra kosten ???
ze zeggen op mail dat ik idd wou opzeggen . is dit dan niet meer dan genoeg als bewijs ??
Gewenste Oplossing:
ik zal pas tevreden zijn wanneer ik niks meer moet betalen en alles afgehandeld geraakt en voor heel mijn leven geen woord meer hoor van voordelengids
