Klacht: Oplichterij

P.C.K. op 15 januari 2012 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ook ik werd in de stad aangesproken en helemaal lekker gemaakt. Ik zou dus korting krijgen bij allerlei kledingwinkels en nog meer, nou dat is dus helemaal niet zo. Verder zou ik dus ook bij de mcdonalds korting krijgen, ook niet waar. En ik ben nog geen abonnee maar ik krijg steeds een herinnering dat ik moet betalen. Nou bij deze wil geen lid meer worden en ik ben het ook niet meer van plan.

Aangezien ik nog niets heb betaald wil ik graag dat het bedrijf mij uitschrijft en geen brieven meer stuurt naar mijn adres.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

12 jaren geleden - beste heer/mevrouw, er zijn veel kledingzaken die met ons mee doen. deze zijn aangesloten bij onze webshop cashback. u kunt deze vinden bovenaan onze website, bij de webshop. het spijt ons dat dit niet duidelijk is uitgelegd. de MacDonalds doet mee met ons in Duitsland. helaas (nog) niet in Nederland. wij hebben u om dit op te lossen een privémail gestuurd. wij hopen dat u hier spoedig op wilt reageren. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van voordelengids

12 jaren geleden - Beste, wij hebben (helaas) geen reactie ontvangen op het gedeelte over de klacht. wij gaan er dan ook vanuit dat dit is opgehelderd voor u. er is wel contact geweest over de betaling en de annulering. beide zijn in orde gemaakt en de bevestiging van annulering is naar u verzonden. de pas zal niet verlengd worden en is geldig tot aan de datum die op de pas vermeld staat. mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit uiteraard graag. u kunt hiervoor mailen naar [email protected]. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

voordelengids

Heeft op 06 februari 2012 om 14:20 geantwoord

er is contact geweest over de annulering en de betaling en beide zijn in orde gemaakt.
wij hebben er nu voor gezorgd dat de pas nooit verlengd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door