Klacht: opgelicht

sammie23 op 04 januari 2012 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

het zijn mensen die de boel belazeren toen ik aangesproken werdt in de stad werdt er gezegt dat je bij de mac donalds korting kreeg met dit pasje daarom heb ik hem aangeschaft want heb een klein kindje die wel van de mac donald houd, en nu ben ik al bij 2 verschillende mac donalds geweest en ze accepteren ze niet, die zeiden je bent gewoon opgeligt nadat ze alles hebben uitgezocht,

dat ik me geld terug krijg. en ze me uitschrijven

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

12 jaren geleden - Beste mevrouw, de MacDonalds doet met ons mee in Duitsland, helaas niet in Nederland. als een verkoper aangeeft dat de MacDonalds mee doet heeft deze in principe dan ook gelijk. wij vinden het vervelend dat u in de veronderstelling was dat de MacDonals ook in Nederland mee doet en willen u hiermee dan ook verder helpen. wij hebben u ook een privémail gestuurd en hopen dat u hierop wilt reageren. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van voordelengids

12 jaren geleden - Beste mevrouw, wij hebben uw reactie op onze mail ontvangen en naar aanleiding daarvan het abonnement geannuleerd. wij zijn het met u eens dat dit helaas niet juist is uitgelegd. wij hebben u weer een privémail gestuurd met onze oplossing. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

voordelengids

Heeft op 09 januari 2012 om 11:32 geantwoord

wij zijn het met u eens dat dit helaas niet juist is uitgelegd.

wij hebben u weer een privémail gestuurd met onze oplossing.

met vriendelijke groet,

Voordelengids.eu

Antwoorden

Alle klachten die gemeld zijn door