Klacht: Onterechte factuur voor voordelenpas

samboc op 23 januari 2013 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik kreeg na mijn vakantie een factuur dat ik 2 voordelenpas had besteld. Dat was helemaal niet waar. Had al een keer gebeld en krijg nu 2de herinnering met bedreiging over incasso. Staat klantnummer 203103920 en alleen achternaam op het factuur

Ik wil dat dit onterechte factuur wordt vernietigd en wil graag helemaal geen aanmanningen zien

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

11 jaren geleden - Goedemorgen, Op 9-1-2013 hebben wij u een kopie van de overeenkomst gestuurd. Als u van mening bent dat u niet getekend heeft, dan vragen wij u een kopie van uw idkaart te sturen. Mocht blijken dat u niet getekend heeft, dan zullen wij de gehele aanvraag voor u annuleren. Hartelijk dank. Voordelengids.eu Antwoorden

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 19 maart 2013 om 11:11 geantwoord

Naar aanleiding van uw betaling en van het verzenden van de pasjes, bevestig ik u hierbij dat uw abonnement volgend jaar niet verlengd zal worden.

Alle klachten die gemeld zijn door