Klacht: Geen bevestiging van mijn opzegging

omarmass op 24 januari 2013 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen, klachtmelden

Heb een opzegbrief gestuurd voor 2 mijn passen die mij onder valse beloftes zijn aangesmeerd ! Deze zouden niet verlengt worden na 1 jaar en nu is er al 2 keer afgeschreven

PER DIRECT STOPPEN MET DIT PRODUCT

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

11 jaren geleden - Goedemorgen, Het spijt me, maar met de gegevens die u mij nu toestuurt, kan ik u niet vinden in ons systeem. Heeft u voor mij uw volledige adresgegevens? Zodra ik deze heb mogen ontvangen, dan zal ik kijken wat ik voor u kan betekenen. Hartelijk dank alvast! Met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Goedenavond Mijn gegevens staan op o ait messaoud Kievistraat 30 I 1021VG amsterdam Het gaat om twee pasjes. Waarvan mij werd verteld bij de aankoop dat het tweede pasje gratis was en dat het allen automatisch zou aflopen na 1 jaar. Met vriendelijke groet, Omar ait messaoud

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 19 maart 2013 om 11:17 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de annulering van uw beide Voordelenpassen.

U kunt de pasjes gebruiken tot aan de aangegeven geldigheidsdatum op de passen zelf.
Na afloop van deze datum zullen deze niet meer verlengd worden en is uw abonnement definitief beëindigd.

Wij wensen u nog veel voordeelplezier!

Alle klachten die gemeld zijn door