Klacht: voor niets vrij genomen

op 23 september 2016 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Breman zou bij ons de gasleidingen vervangen en had zijn monteurs de opdracht gegeven bij alle betreffende woningen langs te gaan en aan te bellen om door te geven dat er geen monteur zou komen de volgende dag. Als er niet opengedaan werd moesten de monteurs een kaartje door de bus gooien. Bij ons is beide niet gedaan! Ik heb de hele dag gewacht, en uiteindelijk gebeld. Wel excuus natuurlijk, maar wat heb ik er aan. Mijn kostbare vrije dag is in het water gevallen. Ik ben ook nog mantelzorger, dus kan mijn vrije dag beter besteden dan zinloos te wachten.

ik zou graag een schade vergoeding voor de vrije dag ontvangen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Bericht van Breman Installatiegroep

10 maanden geleden -

Bericht van Breman Installatiegroep

10 maanden geleden - Geachte heer Meijer, Onze excuses voor deze late reactie. Vanwege een storing bij Klacht.nl zijn wij pas recentelijk op de hoogte gesteld van uw klacht. Is uw klacht inmiddels naar tevredenheid afgehandeld door de betreffende vestiging? Met vriendelijke groet, Niels - Breman Installatiegroep

Reactie van de melder van de klacht CCmeijer

10 maanden geleden - Beste Niels, Wij hebben helaas niets vernomen van deze firma. Met vriendelijke groet, Chantal Meijer

Alle klachten die gemeld zijn door CCmeijer