Klacht: Voor niets naar een ander filiaal

op 27 december 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Beste klantenservice . U zegt oplossen !!!
We zijn in Uden op 27 dec . om 17.15 uur . We zijn op zoek naar een masterlock voor mijn vader . 92 jaar oud en wonende op zichzelf. We vinden de lock : 5415D alleen op een display. De vriendelijke verkoopster ( paars geverfde haren) helpt ons en belt naar Veghel. Daar wordt de gevraagde masterlock weggelegd en voorzien van onze naam .Verder wordt erbij gezegd , of vanavond of in de loop van de week wordt hij opgehaald. Gezien de afspraak die ik met mijn vader had eerst terug naar Sint Hubert .Deze vond het fijn hem op te halen. Auto weer in en op naar Veghel. Daar aangekomen weet niemand van iets en er ligt ook geen masterlock klaar met onze naam. De verkoopster vertelde dat het erg trubbelijg was geweest ???? Hoezo ? Het telefoontje vanuit Uden was klip en klaar. Gekeken …niet de bgevraagde masterlock. Uiteindelijk ….we hadden tenslotte toch 35 km gereden …een andere versie gekocht ..beter iets dan niets. De verkoopster vond het spijtig voor ons maar och …we hadden nu toch een vervanger . Komen we thuis , haal de post uit …ligt er een praxisfolder met op de voorkant een bon van 25%korting . Wist niet wat ik zag …..had de verkoopster dan minstens ons daarop niet kunnen attenderen ??.?
Nu dus thuis …na weer 35 km en daar zitten we dan met de bon .
Ga toch echt niet weer 70 km rijden …ben echt een beetje boos . Hoe klantvriendelijk kun je zijn ???
Ga ervan uit dat u dit goed voor mij op gaat lossen .
Groet Jeannette Albers .

Ik ga ervan uit dat de 25 % korting nog plaats kan vinden en een op en neer reiskostenvergoeding van 70 km lijkt me nu zeker op z' n plaats . Deze rit had ons bespaard kunnen blijven.
Als mijn vader straks tevreden is ben ik het ook .

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannette albers