Klacht: voor de zoveelste keer verkeerd order gekregen

op 01 februari 2014 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Dit is de zoveelste x dat we bij mac drive in venray bestellen en dat we tekort of verkeerde bestelling krijgen. Als we bestelling thuis open maken zien we het natuurlijk pas. Zo laastst hadden we ipv fish filet zonder kaas een plain gekregen, een chili burger zonder saus een plain gekregen, een 7-up ipv sinas gekregen en 4 grote frietjes allemaal slap en lauw en half gevuld.En na gebeld te hebben, kwamen we erachter dat we ipv 9 nuggets 6 hadden gekregen.Elke keer als we iets bestellen bij jullie komen we wel iets te kort of is het verkeerd en we worden daar een beetje gek van. Als je bij jullie besteld gaan we ervan uit dat alles goed en compleet is. Het is niet fijn als je thuiskomt honger hebt en eten mist of verkeerd is.
We hadden gelijk gebeld en wat we te horen kregen was dat we 2 menu’s tegoedbon kunnen krijgen, dat is vervanging maar geen compensatie.
De keer daarvoor hadden we 2 broodjes een drinken niet eens gekregen.Het is niet goedkoop en je verwacht waar voor je geld.

Komen jullie met een goede oplossing, want zo is het niet fijn en de fout ligt bij jullie.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niely70