Klacht: Voor de deur neergezet en weggereden

Anita Groenendaal op 09 december 2021 over Red je Pakketje in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag, een bezorger van Red Je Pakketje heeft het pakket wel geleverd maar op een zeer vreemde manier.
Hij zet het bij mij voor de deur neer, belt aan en rijd weg weg nog voor dat ik de deur opendeed.
Mijn vriend rijd via zijn werkgever ook voor RJP en zegt dat dit in een woonwijk absoluut niet mag, bij boerderijen is het geen probleem en dat zeggen de boeren vaak ook, maar in een woonwijk zeker niet met het oog op diefstal. Ik ben daardoor in het bezit van het nummer van de planning heb ze een bericht gestuurd via whatsapp….nog geen 2 minuten later een bericht terug dat de bezorger er op aan is gesproken en dan kan in mijn optiek niet. in 2 minuten iemand aanspreken op zijn gedrag en mij berichten, mijn vriend vond ook dat hij op zijn route veeeeeeeeeeel te snel ging bij het volgen, kan niet kloppen volgens hem.Misschien had ik wel moeten zeggen dat het niet geleverd is. belachelijk en schandalig om zo tijdnood in te halen terwijl hij die niet had.

Dat de planning een statement maakt naar de chauffeurs nog voor het laden dat het persoonlijk geleverd moet worden en niet voor de deur

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Red je Pakketje

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Red je Pakketje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Groenendaal