Klacht: Voor de derde dag geen krant

op 22 augustus 2016 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 19 zaterdag 20 en vandaag 22 augustus geen krant ontvangen!!!
Doorgegeven en voicemail ingesproken.
Geen resultaat. Digitalekrant wordt aangeboden als compensatie.
Ik betaal voor de krant en wil een echte krant. Sinds er gewisseld is in de bezorging komt het regelmatig voor dat wij geen krant ontvangen.
De maat is vol!! Wel betalen en geen krant of nette oplossing.
Als er morgen geen krant is en een nette vergoeding voor de dagen dat we geen krant hebben ontvangen zeggen wij het abonnement op!
Waardeloze service bel om 08:00 uur en kan niet doorverbonden worden omdat ik buiten de regulieren werktijden bel????
Hoe laat beginnen jullie dan met werken??

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annekedevocht