Klacht: Voor de 2e keer dezelfde klacht

op 31 juli 2017 over Kärcher in de categorie Schoonmaakproducten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar heb ik er 1 gekocht een half jaar later terug gebracht omdat de raamwasser van Karcher niet wilde opladen al liet hem 2 dagen onder stroom zette geen punt hij wilde gewoon niet opladen.
Dus terug gegaan naar Praxis en een nieuwe mee gekregen en wat blijkt ik heb de zelfde euvel weer niet opladen en dat in 1,5 jaar de 2e die het niet doet.
Nu wordt er reclame gemaakt dat er ook geen strepen achter laten nou mooi wel je moet perse de ruiten reiniger van Karcher kopen om het zonder strepen te kunnen krijgen en dat is erg dure ruiten reiniger.
Maar ik ben er klaar mee dat nu de 2e kapot is.

Gewenste Oplossing:

ik heb geen foto ervan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kärcher

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kärcher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renske Moes