Klacht: voor 2e keer verkeerde bestelling, geen bon en geen service

claudy-Naaldwijk op 21 september 2021 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Voor 2e keer bij de MC Drive MC Donald Maasdijk geweest. Bestelling begin ik met MC Chicken en dan daarna 2 Vgan MC Chicken. Bestelling werd zelfs goed herhaald.
Dan naar afhaalloket, moet je even doorrijden zodat ze volgende klanten kunnen helpen.
Dan komt eindelijk de bestelling, raampje open wij pakken het aan en gelijk raam weer dicht.
Geen herhaling wat we bsteld en gekregen hebben.
Thuis gekomen zijn het allemaal vega burgers en geeneen chicken! Beide keren geen bon erbij.
Wat doe je je gaat het maar voor de 2e keer opeten, op en neer rijden kost een half uur, kun je niet samen eten en dan de brandstof nog.
Ik belde MC Donald Maasdijk hier nog over, kreeg de vraag wat ik met de vega burger had gedaan, zei jja opgegeten wat moet je anders. Nou dan kunnen wij volgens ons protocol niks voor u doen was het antwoord.
Grappig de keer daarvoor in EDE gebeurde het dus ook al, 3 vega ipv 2 veg en een kip! En dat zijn mijn enige ervaringen de afgelopen 3 maanden!
Hier bij de snackbarren in mijn omgeving herhalen ze overal de bestelling als ze de tas aangeven, misschien een idee voor de MC drive om dat ook te doen? Zou veel ergernis schelen.

Zoals aangegeven, ten eerste altijd zorgen dat de bestelling bij het afhaalloket wordt herhaald, dat er een bon bij zit.
Daarnaast vind ik dat MC donald best nog iets terug mag doen voor 3 keer een foute bestelling en dat voor echt hoge prijzen.
hoor ik niks van hun dan kom ik daar nooit meer .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door claudy-Naaldwijk