Klacht: VOOR 2E KEER NIET KOMEN OPDAGEN EN LIEGEN

op 21 augustus 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

De hele middag zitten wachten op service-monteur voor onderhoudsbeurt.De afspraak was vr.18-8-2017 tussen 12.30 en 17.00uur.Niemand gezien en ook niemand gehoord, b.v aan de telefoon , als ik dan om 17 u als ik zelf belt word gezegt dat wel geweest is ik was gewoon thuis dus nu heb ik een afspraak gekregen voor vandag
De 21/8/2017 van 13.00 toto 17.00 dus nu weer niet geweest voor de 2e keer net gebeld met de kantoor en ja ze zijn gesloten nou ik ga morgen maar weer proberen kijk met en welk smoesje er dan weer verteld wordt, en wel kunnen we dure telefoon kosten maken ik hoop dat wel wat er aan gedaan word .

Als wel zou komen en dat er echt aan een tijd aan houden niet meer zo lang laten wachten en niet een half dag afspraak dat acepteer ik niet meer .ik kan niet meer hun word geloven zelf de mw achter de telefoon !en dat ze toe geven dat t ze liegen!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jasmin Torres