Klacht: Volledig voldane betaling van ‘opleiding’ en overgedragen aan incassobureau….

op 10 september 2014 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

In december 2011 heb ik me ingeschreven voor een 3 jarige ‘studie’ Allround stylist. Ik heb hiervan een aanbieding gezien op het internet voor 15.- euro in de maand (http://www.beautygloss.nl/2011/09/22/nti-allround-stylist-opleiding/).
Dat stond al verkeerd op de accept giro’s die ik toegezonden kreeg, na telefonisch contact is dat voor het eerste gedeelte van de opleiding aangepast naar 15.-.
Toen ik de tweede zending ontving stond er weer een foutief bedrag op de accept giro’s, de medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg wist mij te vertellen dat ik gewoon 15.- kon overmaken, dat was geen probleem.
Na het ontvangen van de derde zending ben ik niet meer in de telefoon geklommen, maar heb gewoon het afgesproken bedrag overgemaakt.
Uiteindelijk is de volledige opleiding al lang betaald, nu word ik gebeld door een incassobureau(?) met de mededeling dat er een absurd bedrag openstaat wat ik nog moet voldoen.
De NTI heeft nog nooit de moeite genomen om contact met mij op te nemen buiten het mailen naar een oud emailadres wat ik al lang niet meer gebruik.

Dus de opleiding is afbetaald én ik heb een betaalachterstand. Snapt u het nog? Ik niet meer.

De NTI mag de administratie eens goed op orde brengen, dat scheelt mij weer onnodige rompslomp. Dan mogen ze zelf het incassobureau inlichten met de mededeling dat ze fout zitten.
Cursusnummer is 4620.
Studentnummer is 972622318.
En géén contact per mail.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Beste Ilona, Wat jammer dat er kennelijk een misverstand is ontstaan, bij NTI staan de laatste twee betalingen van de opleiding ( in totaal 32 termijnen ) nog open. Ik zal je een email sturen met de gegevens zoals die bij ons bekend zijn. Als deze betalingen wel voldaan zijn, dan is het natuurlijk heel erg fout dat wij herinneringen sturen. Kun je mij nog melden of deze betalingen rechtstreeks aan NTI voldaan zijn of aan het incassobureau? Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:21 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! ^PV

Alle klachten die gemeld zijn door IlonaN