Klacht: Volgens interpolis teveel schademeldingen

op 13 mei 2017 over Interpolis in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 januari 2014 en 8 september 2015 brief gehad over schadeverloop op inboedelverzekering…. nou inderdaad geprobeerd om op de schades te letten maar zoiets heb je niet altijd in de hand en doe je zeker niet expres. En ze kunnen toch altijd controles uit voeren? Nu vanaf 2015 tot april 2017 geen schades gemeld tot ik mijn mobiel liet vallen en scherm kapot was…..zelfs nog goedkoopste adres gezocht voor reparatie. Gebeld met interpolis. Geen probleem mevrouw bent uw voor verzekerd. Waarom dan niet gelijke en melding van mevrouw u bent daar voor verzekerd maar dan zijn we genoodzaakt de premie te verhogen of verzekering te beëindigen….dan had ik nog een keuze gehad…. maar als ik geen schades meld krijg ik toch ook niets terug van premie ? En waarom controleren ze dan niet gewoon. Kan bon overleggen enz…. snap best dat er mensen zijn die de boel flessen oplichten. Maar als alleenstaande moeder zit ik zo niet in elkaar maar ben ook niet voor niets verzekerd en met 2 pubers in huis sneuvelt er eerder iets….. nu krijg ik dus een brief naar aanleiding van mijn laatste schademelding van april 2017 dat de inboedelverzekering op 9 juli 2017 wordt beëindigd…..
Echt niet normaal dat dat zomaar kan…. en ook mijn andere verzekeringen gaan dus heel snel weg bij INTERPOLIS. Waarom niet een persoonlijk gesprek of nog een keuze van of premie wat omhoog of beëindigen maar liever had ik gehad dat ze dit direct bij de schademeldingen nog eens gezegd hadden…. Had dan wel in de laatste brief gestaan van 2015 schijnbaar maar zou tot september niets mogen claimen…
Ja zeg….dat heb je in de hand ….had ik dan mobiel maar niet moeten melden en laten liggen tot september en dan moeten melden dat het die dag dan gebeurd was ….Nee liegen is me niet bijgebracht en ligt niet in mijn aard maar wordt zo wel in de hand gewerkt en nee eerlijk zijn duurt niet altijd het langst …..
INTERPOLIS GLASHELDER ….EERDER GLASHARD.

Gewenste Oplossing:

Het gesprek aangaan met me en hadden ze het bij schademelding direct moeten zeggen ....en ze hadden gewoon controle moeten uitvoeren en zien ze dat ik niet de boel fles......

Alle klachten die gemeld zijn door Caatjeblitz