Klacht: volgens bezorger niet thuis

Boone. op 18 mei 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 mei 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Boone. Helaas is er in het weekend geen ondersteuning op webcare. Ik heb daarom uw bericht nu pas onder ogen gekregen. Daarmee kan ik niks meer doen voor de levering van afgelopen zaterdag. Ik kan op dit moment alleen...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 18 mei 2015

Een klant van DHL meldt dat de bezorger tussen 9 en 13 uur een pakket zou afleveren, maar deze al tussen half 10 en 10 uur is langsgekomen zonder te wachten. De klant was thuis, maar miste de bezorger, waardoor het pakket naar een depot is gebracht en de klant nu tot maandag moet wachten op de herbezorging.

Mijn Klacht:

Vandaag zou tussen 9 en 13 uur een pakket bezorgd worden. Tussen half 10 en 10 uur is de bezorger geweest. Ik was op dat tijdstip thuis. Maar de bezorger had geen geduld genoeg. Helaas kwam ik er te laat achter en had de bezorger het pakketje al afgegeven bij een depot. Nu moeten we tot maandag wachten tot het weer bezorgd wordt. Terwijl we er echt op zitten te wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het alsnog vandaag bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 mei 2015 om 13:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Boone.

Helaas is er in het weekend geen ondersteuning op webcare. Ik heb daarom uw bericht nu pas onder ogen gekregen. Daarmee kan ik niks meer doen voor de levering van afgelopen zaterdag. Ik kan op dit moment alleen aangeven dat de zending vandaag tussen 1400 – 1800 nogmaals wordt aangeboden. Wel heel vervelend dat u thuis was en de bezorger meldt dat hij het niet kon afleveren omdat er niemand thuis zou zijn. Hiervoor wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik vertrouw erop dat de zending vandaag wel afgeleverd kan worden.

Met vriendelijke groet,

Raffaele
Webcare Advisor
DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM