Mijn Klacht:
Vandaag zou tussen 9 en 13 uur een pakket bezorgd worden. Tussen half 10 en 10 uur is de bezorger geweest. Ik was op dat tijdstip thuis. Maar de bezorger had geen geduld genoeg. Helaas kwam ik er te laat achter en had de bezorger het pakketje al afgegeven bij een depot. Nu moeten we tot maandag wachten tot het weer bezorgd wordt. Terwijl we er echt op zitten te wachten.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het alsnog vandaag bezorgd wordt

